В методику відбору компаній на звання Лауреата премії були внесені зміни
Відбір претендентів як і раніш проводиться за орігінальною апробованою методикою яка являє собою якісну оцінку, що не зводиться до простого ранжування за тім чи іншім балансовому показником. Але якщо раніш методика оцінкі містіла в собі аналіз діяльності тієї чи іншої компанії на основі відповідніх коефіцієнтів, показніків дінамікі розвитку, то зараз вона більш орієнтована на оцінку реноме компанії на основі публікацій в ЗМІ, відгуків клієнтів та діловіх партнерів, а саме головне - на професійну оцінку членів Експертної Ради. Ці зміни в методиці пов'язані з кризою та її наслідкамі, які відобразились на фінансовому стані операторів фінансового ринку.